Tokom seminara, koji je održan u periodu od 31. oktobra do 1. decembra 2024. godine, obuke je kroz četiri grupe prošlo ukupno 30 nastavnika razredne nastave iz 23 osnovne škole širom Crne Gore, sada dodatno osposobljenih za rad i upravljanje bilingualnim učionicama.
- Učesnici obuke imali su priliku da unaprijede svoje vještine i steknu dragocjena znanja o planiranju bilingualnih časova i implementaciji ove kompleksne metodologije, kreiranju interaktivnih nastavnih materijala, korišćenju savremenih digitalnih alata i evaluaciji nastavnih aktivnosti. Obuka je sprovedena kroz kombinaciju teorijskih predavanja, praktičnih vježbi i grupnih diskusija, čime su polaznici dobili konkretne alate za efikasnu primjenu ove inovativne metodologije u učionici- navodi se u saopštenju.
Ova obuka je dio projekta fokusiranog na uvođenja dvojezičnih odjeljenja u škole širom Crne Gore, svesrdne podrške nastavnicima u procesu cjeloživotnog učenja i integraciji CLIL metodologije u svakodnevnu nastavnu praksu.
U obuci su učestvovali nastavnici osnovnih škola iz Podgorice, Tuzi, Tivta, Berana, Bijelog Polja, Bara, Rožaja, Herceg Novog, Ulcinja i Danilovgrada.