Програм менторске подршке клубовима подржан jе и од Министарства просвjете, науке, културе и спорта од који су добили вриједну опрему коjу користе ученици. Уочити проблем, сагледати могућности и понудити рjешење су неке од могућих активности коjе се спроводе у Клубовима за кодирање у основним школама. Клуб воде наставница информатике Ђина Шћекић и наставник физике Раденко Николић, а помаже им и Даниjела Поповић, наставница информатике. Они контролишу шта дjеца раде и како напредуjе проjекат. Чланови клуба су ученици Ксениjа Вуjовић, Михаило Лончар, Максим Вуковић, Николина Ратковић, Николета Бjелобрковић, Jован Лончар, Маша Милићевић, Давид Радивоjевић и Дражен Делић. Како је казала Лидија Рашовић, директор школе јако су поносни на менторе и ученике.
– Циљ проjекта jе идентификовање проблема локалне заjеднице и рjешавање помоћу микро:бит-а. Пошто jе Зета пољопривредни равничарски краj, ученици су препознали проблем наводњавања у условима нестанка електричне енергиjе и израдили прототип водоторња. Направљен jе план како да прототип доведу до функционалног рjешења. Током израде проjекта ученици су научили како да предлажу нова рjешења, причаjу о њима и размишљаjу како да их унаприjеде. Ово jе велика ствар за нашу школу зато што ученици путем овог програма jачаjу СТЕМ компетенциjе, развиjаjу вjештине рjешавања проблема, креативности, комуникациjе, развоj опште логике и способности брзог прилагођавања промjенама– каже Рашовић.